Jump to content

Az Apple Watch a párizsi divatot is célba veszi

2015. 02. 21. 14:00

Hogyan lehet egy okosórát a divat vezető trendjévé tenni? Mindenek előtt el kell juttatni a divat születésének természetes helyére: a nevetségesen drága boltokba, melyek közvetetten, példaként követett vásárlóikon keresztül meghatározzák napjaink közízlését is.

A 9to5Mac egy francia híroldalon keresztül tudta meg, hogy az Apple máris készül arra, hogy a legdivatosabb, csúcskategóriás párizsi áruházakba is megjelentesse az Apple Watch-ot. Ilyen luxus pláza például a Galeries Lafayette a Champs Elysses-en.

Ez emlékeztetőül szolgál arra, hogy az Apple nem csak a technológiarajongó geekeket célozza meg órájával, hanem az igencsak vastag bukszával rendelkező elitet is, akik a svájci óraipart tartják fenn. Ahhoz azonban, hogy versenybe szállhasson a Rolex és Richemont márkákkal, melyekbe a Cartier és a Piaget is beletartozik, arra van a cégnek szüksége, hogy hasonlóan patinás üzletekben mutatkozzon, mint a konkurencia.

Noha a szimpla Apple Watch már 350 dollárért (kb. 95 000 Ft) beszerezhető lesz, az acél és az arany változat ennél jóval magasabb áron válik majd elérhetővé, mely az átlag ember büdzséjét esetleg (mérföldekkel) meghaladja. Az eddigi előzetes pletykák szerint az rozsdamentes acél kiadás kicsivel drágábban, mint 500 dollár lesz megvásárolható, míg az arany Apple Watch Edition néhány ezer dollárba is belekerülhet.

A 9to5Mac emellett azt is tudni véli, hogy az Apple számos más értékesítési stratégiát is szeretne bevetni. Ennek részeként Apple Watch-kioszkok jelennének meg a már létező boltjaikban, míg más helyeken külön, csak az Apple Watch-csal foglalkozó miniüzlethelyiségeket nyitnának. Egyelőre nem tudjuk, hogy az okosóra sikere indokolja-e majd a kisebb boltok létrehozását, ám nem kizárt, hogy szükség lehet a Swatch által is bevetett megközelítésre.

Forrás: engadget.com

Fotó: telegraph-co.uk és businessoffashion.com

Írta: Ambróz Nóra