A Facebook megvette a VR headsetek egyik fontos gyártóját, az Oculust tavaly márciusban 2 milliárd dollárért, melyet követően nem túl meglepő azt hallani, hogy a cég tervei közt szerepel egy futurisztikus szociális média élmény létrehozása.
Vezető termékmenedzserük, Chris Cox elárult egy-két részletet a cég jelenleg folyó munkájáról a Code/Media konferencia során, a Laguna Niguelben, Kaliforniában ma.
„Észreveszed, amikor benne vagy, hogy éppen a jövőre nézel és a jövő nagyszerű lesz. Amikor a Facebookon vagy, akkor magad is küldöd ezeket a kis élménydarabkákat, videókat, fotókat, gondolatokat” kezdte Cox, majd hozzátette, hogy VR-t használva „egy teljesebb képet küldhetnél.”
Azt egyelőre azonban nem említette, hogyan működnének ezek az alkalmazások, mint ahogy azt sem, hogyan készíthetnének felhasználóik tartalmakat vagy mikorra tervezik az újdonságok megjelentetését.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: riftmod.com és steamcommunity.com
Írta: Ambróz Nóra