Jump to content

Új Hangouts-alapú Google vásárlói szolgálat

2015. 02. 07. 16:00

A Google nem éppen arról híres, hogy közvetlen kapcsolatban állna fogyasztóival, ám a TechCrunch szerint a megacég éppen ezen szeretne majd változtatni, amennyiben eszközei potenciális vásárolóiról van szó.

Úgy látszik Mountain View-ból elindult egy olyan szolgáltatás tesztelése, mely Play Devices oldalát használja arra, hogy a lehetséges vevőt egy Google Device Expert szakértővel kösse össze a Hangouts-on keresztül.

Talán ismerősen csenghet a Helpouts neve, mely oldalt a cég még 2013-ban indította. Ezen keresztül a vásárlóknak lehetősége nyílt rá, hogy jó pénzért leckéket vegyenek vagy hozzáértők szakértelmét kérjék segítségül.

A két szolgáltatás koncepciója nagyon hasonló, hiszen mindkettőnek a Hangouts az alapja, ám szerencsére ezúttal a konzultáció ingyenesen zajlik majd. Ezt követően a tanácsért mindössze a Devices oldal Help szekcióját kell felkeresned, ahol egy videóhíváson keresztül egy valódi emberrel lépsz majd összeköttetésbe, aki remélhetőleg mindent tud az okostelefonkról, tabletekről és Chromebookokról, amit te esetleg nem.

Érdekes módon a tanácsadában nem szerepelnek a Nest termékei (sem a Dropcam sem a Protect), így ha saját lakásod automatizálásán fáradozol, akkor saját hozzáértésedre és a fórumozók tapasztalataira leszel kénytelen hagyatkozni.

Forrás: engadget.com

Fotó: phandroid.com és departamentos.cinvestav.mx

Írta: Ambróz Nóra