A mozi máris 15 milliót hozott a digitális kölcsönzőkön és eladásokon keresztül, melyhez 2 millió egyedi fogyasztóra volt szükség. Ez rekord idő alatt, a kiadás szerdájáról szombatig már össze is gyűlt. Ennek köszönhetően az Észak-Koreából viccet csináló film máris minden idők #1 online filmje lett napok alatt. A cég nem bontotta le a statisztikáját szolgáltatások szerint, ám a Recode forrása megállapította, hogy a profit túlnyomó többségét a Google Play és a YouTube termelte. Ez a szomorú igazság, kedves Xbox Video.
A The Interview ezzel többet keresett online, mint a mozikban, ahol eddig 3 millió dollárt produkált. Ennek része, hogy a mozik közül többnyire csak a független filmszínházak voltak hajlandóak leadni a The Interview-t, a nagyobb láncok, mint az AMC, nem kockáztattak. Ebből kifolyólag sokak számára a netes filmnézés volt az egyetlen lehetőség arra, hogy megtudják, mi okozta az elmúlt időkben azt a sok hisztériát.
Valószínűleg a Sony nem fogja egyhamar megismételni ezt a filmkiadási stratégiát, ám legalább a médiaóriásnak is jut valami haszon a hackerdráma után.
Forrás: engadget.com
Fotó: splitsider.com és dailymail.co.uk
Írta: Ambróz Nóra