Megvennéd az Apple Watch-ot csak azért, mert a divatipar határozata szerint ez 2015 lecsinosabb kütyüje, noha körülbelül azt se tudod, hogy mit csinál? Ha te nem, akkor majd mások, igen. A kampány már zajlik, az Apple Watch pedig szépen lassan trendi lesz.
Alig egy hónap telt el azóta, hogy nyilvános megjelenésével megtisztelte a Paris Fashion Week rendezvényét és máris Kínában címlapra került. Ráadásul nem is egy akármilyen geek magazin főoldalán, hanem a sokmilliós népszerűségnek örvendő Vogue-on.
A cupertino-i cég láthatóan nem csak a technológia iránt érdeklődőket, de a divat fanatikusait is célkeresztbe vette. Prezentációjukban az Apple Watch nem egy bumszli, vastag és túl sok mindenre nem jó okosóra, hanem a technológiával lépést tartó divatos ember legfőbb külső ismertetőjegye.
A Vogue China alkalmazottja, Angelica Cheung már a szeptember 9-ei leleplezés előtt találkozott az Apple vezérigazgatójával, Tim Cookkal és a design csapat vezetőjével, Jony Ive-val, mely azt sejteti, hogy a vállalat már ekkor tervezte, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a divat aspektusára. Ha kétségeid voltak afelől, hogy melyik változat szerepel a címlapon, akkor eláruljuk, hogy természetesen a 18-karátos arannyal kicsinosított verzióé az érdem, bár a többi, szerényebb kiadás is szerepel az újság kevésbé hangsúlyos oldalain.
Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra