A sikert elsősorban a remekbe szabott Moto G készülék hozta el a Motorolának és a megfizethetőbb árkategóriában versenyző Moto E készülék, ez nem vitás, a cégnek sikerült megdupláznia az értékseítéből származó bevételeit az előző évhez képest.
Az utóbbi évek gyatra teljesítménye miatt a cég neve kezdett rosszul csengeni, több oldalon is átkerült a márkanév az "Egyéb készülékek" címszó alá, ami igencsak degradáló a Motorola egykor igen jól csengő nevének. Ennek az időszaknak szerencsére vége, és az ABI Research-nek köszönhetően pontos képet kapunk arról, hogy mennyire is teljesít jól az utóbbi időben a Lenovo által felvásárolt cég. A június végéig tartó negyedév során 8.6 millió egységet értékesítettek, ami több, mint a kétszerese a 2013-as számnak.
A növekedés az első negyedévben is látható volt, akkor 6.5 millió készüléket szállítottak le. Ez nem csak a Moto E megjelenésének tudható be, ugyanis akkor még nem jelent meg mindenhol a telefon, tehát a Moto G sikerének még nincs vége.
Sajnos Magyarországon még mindig nem forgalmazzák hivatalosan a Motorola készülékeket, csak szürkeimportos gépeket lehet beszerezni. Amíg nem lesz ismét hivatalos képviselete a Motorolának hazánkban, addig ez így is marad, sokunk nagy bánatára.