
Úgy tűnik, hogy sok más nagy kiadóval szemben, a Bethesda hisz abban, hogy a legjobbat akkor lehet kihozni a játékokból, ha megadják a lehető legnagyobb szabadságot a felesztőknek. Ennek szellemében a MachineGames gyakorlatilag szabadkezet kapott, hogy megvalósítsa azt az álmot, amit a Wolfenstein 2: The New Colossus kapcsán szövögetett a csapat.
Ezzel a nagy szabadsággal magyarázható az, hogy senki se kényszerítette őket, hogy a mai trendeknek megfelelően beleerőszakoljanak a koncepciójukba egy többjátékos komponenst. Sőt, ami azt illeti, a fejlesztők szerint egy többjátékos mód beiktatásával fennállt volna a veszélye, hogy csak felhígítják a játék narratív oldalát. Mint kiderült, a MachineGames sokkal inkább egy akció-kalandjátékként gondol a Wolfenstein sorozatra, mint egy klasszikus értelemben vett szimpla shooterre.
Határozottan jó látni, hogy egy kiadó valóban teret szándékozik engedni egy tisztán egyjátékos élményre koncentráló játéknak. Hogy ez szembe megy a mai trendekkel? Nos, igen, de ha a Bethesda olyan más címeire gondolunk, mint a zseniális Fallout 4, a Doom vagy a legendás Skyrim, akkor el kell ismernünk, hogy eddig minden arannyá vált a kezükben. Hogy ez az október 27-én PC-re, PS4-re és Xbox One-ra megjelen Wolfenstein 2: The New Colossus játéknál sem lesz másként, azt szívből reméljük.