Jump to content

Wolfenstein 2: The New Colossus - A többjátékos mód csak hígítaná a narratív élményt

2017. 10. 25. 17:26

A Wolfenstein 2: The New Colossus játékot fejlesztő MachineGames a stúdió összes erőforrásával arra koncentrált, hogy egy tökéletes egyjátékos élményt hozzon létre.

Úgy tűnik, hogy sok más nagy kiadóval szemben, a Bethesda hisz abban, hogy a legjobbat akkor lehet kihozni a játékokból, ha megadják a lehető legnagyobb szabadságot a felesztőknek. Ennek szellemében a MachineGames gyakorlatilag szabadkezet kapott, hogy megvalósítsa azt az álmot, amit a Wolfenstein 2: The New Colossus kapcsán szövögetett a csapat.

Ezzel a nagy szabadsággal magyarázható az, hogy senki se kényszerítette őket, hogy a mai trendeknek megfelelően beleerőszakoljanak a koncepciójukba egy többjátékos komponenst. Sőt, ami azt illeti, a fejlesztők szerint egy többjátékos mód beiktatásával fennállt volna a veszélye, hogy csak felhígítják a játék narratív oldalát. Mint kiderült, a MachineGames sokkal inkább egy akció-kalandjátékként gondol a Wolfenstein sorozatra, mint egy klasszikus értelemben vett szimpla shooterre.

Határozottan jó látni, hogy egy kiadó valóban teret szándékozik engedni egy tisztán egyjátékos élményre koncentráló játéknak. Hogy ez szembe megy a mai trendekkel? Nos, igen, de ha a Bethesda olyan más címeire gondolunk, mint a zseniális Fallout 4, a Doom vagy a legendás Skyrim, akkor el kell ismernünk, hogy eddig minden arannyá vált a kezükben.  Hogy ez az október 27-én PC-re, PS4-re és Xbox One-ra megjelen Wolfenstein 2: The New Colossus játéknál sem lesz másként, azt szívből reméljük.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)