Jump to content

A PUBG megjelenéséig már nem kapnak új foltot a live szerverek

2017. 10. 16. 19:01

A PlayerUnknown’s Battlegrounds-t fejlesztő Bluehole csapata megosztott az év hátralevő részére vonatkozó terveit a játékkal kapcsolatban. Jó és rossz híreink is akadnak.

A Bluehole csapatának bele kell húzni ahhoz, hogy még az idén megjelenhessen a PlayerUnknown’s Battlegrounds és megkapjuk belőle az 1.0-ás PC és az Xbox One Game Preview verziót. A fejlesztők szerint nincs ok az aggodalomra, mert minden a tervek szerint halad, viszont hogy ez így is maradjon, lesz némi változás az eddigiekhez képest.

Kezdetnek a szokásos hetente érkező live szerver patcheknek vége, legalábbis még el nem készülnek az 1.0-ás verzióval. A teljes megjelenés előtt még legalább 1 hónapot akarnak tesztelni minden új funkciók és tartalmat, hogy a lehető legtökéletesebb állapotban kerüljenek ki a játékosokhoz.

A fejlesztések 3 nagyobb lépésben lesznek tesztelve a tesztszervereken. Az elsőben a valuting és a climbing  funkciókra fognak koncentrálni, amelyek már egy ideje fejlesztés alatt állnak. A második lépésben ezeket a funkciókat és az új tartalmakat dolgozzák meg. Végül pedig, de nem utolsó sorban a korábban beharangozott sivatagos pálya kerül tesztelésre. Ezekre az újdonságokra október második feleében és novemberben számíthatnak a tesztszervereken szaladgálók. A leaderboard reset pedig október 20-ára lett eltolva. A fejlesztők egyben megerősítették a hírt, miszerint érkeznek a külön koreai és japán szerverek.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)