Összehasonlításképp a fent említett összeghez képest, eláruljuk, hogy az Amazon 970 millió dollárnyi (aprót) fizetett a Twitch-ért, míg a Facebook 2 milliárd dollárból szerezte meg az Oculus VR-t, majd további 19 milliárdot költött az üzenetküldő platform, a Whatsapp felvásárlására. Még a Minecraft is csak 2,5 milliárdba került a Microsoftnak.
Jelenlegi húzásával azonban az Activision Blizzard elérte, hogy a gamerek minden korosztályához eljusson valamilyen formában: kicsiknek és családoknak ott a Skylanders széria, az elkötelezett játékosoknak a World of Warcraft, a Blizzard rajongóknak és kazuár játékosoknak a Hearthstone, a hardcore gamereknek a Destiny és a Call of Duty, míg a mobilos területet a Candy Crush Saga applikáción belüli vásárlásai fedik majd le. És akkor még a tömörség kedvéért kihagytunk egy sor igazi fejőstehénként kezelt franchise-t (helló, StarCraft!). Ezek után nem számít, szimpatizálsz-e az Activisionnel, a vállalat portfóliója ígyis, úgyis lenyűgőző.
Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra