Jump to content

Megújul a Steam visszafizetési rendszere

2015. 06. 03. 16:00

Korábban többnyire úgy működött a dolog, hogy ha megvettél és letöltöttél valamit a Steamen, ám bármilyen okból végül elégedetlen voltál a dolgokkal, nem sok mindent tehettél azon kívül, hogy szívtad a fogad a kidobott pénz miatt. Szerencsére a Valve ezen többedszerre változtat a jó irányba.

A Valve nemrégiben maga mögött hagyta zéró toleranciát hirdető pénzvisszafizetési politikáját és egy új rendszert vezet be az elégedetlenkedő online vásárlók nagy örömére. A visszafizetéssel kapcsolatos ügyeket innentől a Steam Support intézi, ám van néhány feltételük.

A nemrégiben létrehozott Steam Refunds oldal szerint, nem kell megindokolnod, miért szeretnéd, ha visszafizetnék a pénzedet. A feltétel csak annyi, hogy a megvásárolt játékkal nem játszhattál kettő óránál többet és a vásárlástól számított két héten belül igényelned kell a visszatérítést.

Hasonló feltételek mellett vagy jogosult a DLC tartalmak esetén is a pénzed visszafizetésére, így itt is vonatkozik a két óra és két hét szabály. Az alkalmazásokon belüli vásárlások egy részét emellett 48 órán belül hajlandóak visszafizetni.

A szabályozásban természetesen akad néhány kivétel, így például nem vagy jogosult visszakérni a pénzedet, ha egy játékon belül eltiltásod van. A további kérdésekre a pontos választ ezen az oldalon találod meg.

Forrás és fotó: engadget.com

Írta: Ambróz Nóra