Jump to content

Átírnák a League of Legends történetét

2014. 09. 07. 18:37

A történetért felelős Rom Abernathy (aka Tommy Gnox) szerint a kezdeti stádiumban hozott döntések a játék világával kapcsolatban mára nem várt problémákat okoznak és leszűkítik a lehetőségeket. A Riot Games különféle médiumok segítségével akarja kibővíteni a világot.

Tom Abernathy egy hosszas blogbejegyzésben fejtegette, hogy mik a bajok a LoL világával, amit a csapat annak érdekében hozott létre, hogy valamilyen háttérrel szolgáljon a játékosoknak, miért is háborúznak folyamatosan ezek a karakterek. A Summonerek, Fields of Justice és maga a League of Legends mind arra volt egy kísérlet, hogy valamiféle kontextusba helyezze az in-game akciót.

Abernathy szerint egy idő után ezek a döntések nem várt problémákhoz vezettek, minden új hősnek kellett valami ok, amiért csatlakozik a ligába, aminek következtében a világ kezdett kissé unalmassá válni. Ezen intézmények léte idővel kreatív stagnáláshoz vezetett, korlátozta a hősöket, frakciókat és magát Runeterrát a növekedésben és változásban.

Így hát úgy döntöttek, hogy megpróbálnak létrehozni egy új irányvonalat, amely sokkal dinamikusabb és több tartalommal rendelkezik. Érdekes megjegyezni, hogy Abernathy szerint a lore újraírása a játékélmény fokozásáért történik, azonban a Riot az univerzum további felfedezését tervezi kisebb-nagyobb adagokban különféle médiumok segítségével, azaz többet szeretnének kihozni a LoL-ból mint egy sima PC-játék.

Forrás: gamespot.com / fotó: gamespot.com