Jump to content

"Nagy előrelépés" lesz a Far Cry 4 az előző részhez képest

2014. 08. 08. 23:33

Legalábbis ezt állítja Alex Hutchinson kreatív igazgató egy új interjúban. A fejlesztést rögtön a harmadik rész befejezése után megkezdték 2012-ben, és idén novemberben már ki is dobják új-és régi generációs konzolokra, valamint PC-re egyaránt.

A Far Cry 4 fejlesztését a Ubisoft Montreal vezényli, ők készítik a játék fő küldetéseit, és a bejárható terület nagy részét, míg külső stúdiókra bízták az egyéb komponenseket. A játék mutiplayer részét például a Red Storm Entertainment hegeszti, miközben a Ubisoft torontói és shanghaji irodája egy teljesen új, eltérő környezetben játszdó küldetéssorozatot tervez, erről hamarosan remélhetőleg többet is elárul a Ubisoft. Hutchinson szerint a legfontosabb újítások közé tartozik a kooperatív mód, melley sokkal érdekesebbé válik a játékmenet.

Az FPS a Himalájánál fog játszódni, mely éles váltás az eddigi fülledt trópusi éghajlathoz képest. Ez a játékmenetben is érezhető lesz, ugyanis sokkal vertikálisabb lesz a pálya. Természetesen emellé új eszközök is járnak, ilyen például a grapple tool és a gyrocopter, melyekkel otthonosabban közlekedhetünk fel-alá. Ami a Far Cry 4 új főgonoszát illeti, Hutchison elveti azt a feltevést, miszerint őrült a pacák, szerinte csak annyira gazdag és befolyásos, hogy már teljesen más világban gondolkozik, mint mások. Érdekes csavar, hogy nem akarja megölni Ajay Gale-t, a játék főhősét. Inkább a haverja szeretne lenni, ahogy az majd a játékban is kiderül. Az biztos, hogy nem kell csalódnunk ebben a részben sem, már ami az elképesztően jól összerakott FPS akciót illeti.